18.02.14

Runā Matadži


Mahavatāras Babadži māsa
2013.gada 14.februārī

Rāmie Himalaju kalni slejas kā
Mūžīgā Visaugstā Esības sargi.
Kopš neatminamiem laikiem uz Zemes
Mēs esam bijuši ar tevi
Šajā Zemes svētnīcā
Kā mana brāļa Mācekļi.
Brāļa, kam esat devuši vārdu Mahavatāra Babadži.
Es esmu Viņam blakus un atrodos Viņa sirdī,
Tāpat kā cilvēce ir atradusies Viņa sirdī mūžam.
Es jūsu izpratnē esmu Viņa māsa.

Zemes Brāļi un Māsas,
Ir pienācis laiks man jūs uzrunāt.
Es nāku Mīlestībā, Mierā un Žēlsirdībā
Palīdzēt cilvēkiem šajā grūtajā brīdī.
Es nāku no Dieva gribas.
Es nāku pavēstīt, ka esmu palikusi
Šo Zemes laiku ēnā,
Jo tāds ir bijis Dieva nodoms.

Es nāku pie daudziem no jums, jo
Jūs esat mani saukuši.
Es nāku, lai jums vēstītu -
tāpat kā jūs sastopat manu brāli, Mahavatāru Babadži,
Dziļi savās sirdīs,
Tāpat jūs tagad varat sastapt mani, tā kā Dievišķais vēlas, lai tas notiek.

Atcerieties - ja jūs mani sirsnīgi piesaucat trīs reizes,
Nosaucot manu vārdu, es būšu ar jums.
Es nāku pie jums kā lakstīgala,
Kas dzied klusītēm naktī,
Netraucējot pārlieku
Vai neattaisnoti liekot sevi manīt.
Es jums visiem vēlu – Mīlestību, Mieru un Dieva Realizāciju.
Jūs visi uz mūžiem atrodaties manā sirdī.

Matadži, Mahavatāras Babadži māsa

Vēstījums caur Svamini VišvaLakšmīAnandamā


Oriģinālierakstu varat lasīt šeit.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru