29.09.14

Svamidži vizīte Kenijā

Pēc ceļojuma uz Dienvidāfriku Gurudžī kopā ar Satjanārājana Dāsu (Satyanarayan Das) apmeklēja Keniju un tikās ar daudziem sekotājiem. Viņš dāvāja Daršanu un Satsangu, kā arī vadīja retrītu, kurā piedalījās daudz sekotāju, rodot iespēju pavadīt laiku ar Viņu. Daudzi ļoti ilgu laiku nebija Viņu satikuši, tāpēc katrs kopā pavadītais brīdis bija ļoti dārgs.

Mēs lūdzām kādu no sekotājiem, kurš ceļoja kopā ar Svamidži, dalīties ceļojuma iespaidos. Lūk, viņa stāsts:

1. diena
20. septembrī mūsu mīļotajam Gurudži bija jāierodas Kenijā pēc 3 gadu prombūtnes. Mēs visi ar nepacietību gaidījām  lidostā, lai varētu uz mirkli Viņu ieraudzīt. Beidzot Viņš ieradās kopā ar Babadži Satjanārājana Dāsu. Mūsu prieks bija bezgalīgs, un visiem tas bija pacilājošs brīdis.

Viņš tika sagaidīts tradicionālā veidā: ejot apbērts ar ziediem, un pie durvīm sekotāji Viņam piedāvāja Ārati, uzlika Malu (ziedu virteni) un uzzīmēja Tilaku.

Gurudži stādīja mūs priekšā Babadži un tad devās uz templi.

Pēc tam Svamidži ļāva mums veikt Pada pudžu (Pada-Pooja) Viņa Lotospēdām, un visiem sekotājiem bija iespēja piedāvāt ziedus Viņa pēdām.

Pēc tam, kad Svamidži bija noskalojis ceļa putekļus, Viņš apsēdās, turēdams uz saviem ceļiem Kungu Krišnu un dāvādāms mums visiem iespēju saņemt Viņa brīnišķīgā Krišnas Daršanu.

Runājoties ar mums viņš materializēja skaistu gredzenu vienam no sekotājiem, kā arī vibhuti daudziem citiem. Vibhuti aromāts bija elpu aizraujošs. Kāda svētība!!!

2. diena: 21. septembris - Daršana
Svamidži ieradās Rāma Mandirā - Daršana norises vietā - tik brīnišķīgi starojošs savā sarkanajā tērpā, ka daudzi cilvēki, kas redzēja viņu pirmoreiz, izteica apbrīnu par Viņa skaistumu un starojumu. Mēs arī ar cieņu un mīlestību sagaidījām Babadži, kurš ieņēma savu vietu līdzās Svami.

Svami ļāva mums piedāvāt rožu ziedlapiņas Viņa Lotospēdām, kamēr mēs dziedājām Guru Stotram. Neilgi pēc tam Viņš teica īsu uzrunu un dziedāja Savā pašā saldākajā, dievišķīgajā balsī. Viņš mudināja visus dziedāt līdzi, taču cilvēki kautrējās :p

Mēs iepazīstinājām visus klātesošos ar Babadži, un viņš dalījās ar savu pieredzi un zināšanām.

Daršanu apmeklēja vairāk kā 450 cilvēki, un tas ilga gandrīz 5 stundas.

3. diena: 22. septembris
Mēs visi sakāpām autobusā un kopā ar Svami devāmies braucienā uz atpūtas vietu. 2 stundu brauciena laikā Svami mums izstāstīja dažādus stāstus. Tā kā Viņam garšo grauzdēta kukurūza, mēs piestājām Rifta ielejā, un baudījām to kopā ar Viņu. Tur Viņš ļāva sevi fotografēt, jokoja un smējās, un mēs visi jutāmies kā viena liela, laimīga ģimene.

Ierodoties atpūtas bāzē, Gurudži tika sirsnīgi uzņemts ar ziedu virteni un atspirdzinājumiem. Pēc tam mēs ēdām pusdienas. Vēlāk Viņš kopā ar Babadži un dažiem bhaktām devās safari izbraucienā. Viņi apskatīja žirafes, zebras, antilopes, kārpainās mežacūkas ar ragiem (Varaha), savvaļas bifeļus un daudzus citus dzīvniekus to dabiskajā vidē. Gurudži tas patika, un Viņš bija lieliski pavadījis laiku.

Pēc vakariņām Gurudži laipni sniedza Satsangu, kas ilga gandrīz līdz pulksten diviem naktī. Vēl mēs dziedājām, kā arī dzirdējām daudz viedu vārdu galvenokārt no Babadži - Gurudži laiku pa laikam iejaucās un pievienojās sarunai, daloties ar mums. Viņa mīlestība un cieņa pret Babadži rādīja mums Pazemības ceļu.

4. diena: 23. septembris

Pulksten 8:30 atpūtas vietā Gurudži veica Abhišekā Krišnam, mēs dziedājām un dejojām, un pēc tam atpakaļceļā uz Nairobi mēs apmeklējām Hanumāna Mandiru.

Vēlāk Gurudži apmeklēja Sanathana Dharma Mandiru un Baladžī templi. Kunga Venkatešvaras (Balaji) templī tika veikta īpaša pudža, un Gurudži kā cieņas apliecinājums tika uzdāvināta šalle.

Pēc tam daudzi sekotāji ieradās, lai tiktos ar Viņu. Gurudži vēlīgi visus pieņēma, svētīja ar savu Mīlestību un padomiem, un dažiem Viņš materializēja gredzenus un vibhuti.
Bija pienācis laiks atvadīties, lija asaras, Svamidži apsolot drīz atkal apmeklēt Keniju.

Mēs glabājam sirdī atmiņas par kopā pavadīto laiku ar Šrī Svami Višvanandu, kurā Viņš mums dāvāja Savu gudrību un beznosacījumu Mīlestības saldmi.

Premavatāra Satguru Šrī Svami Višvananda Mahāprabhu Kī Džei!
~ Vienmēr pie VIŅA Lotospēdām ~
♥ Bezgalīgā Mīlestībā ♥
Shubra

----------

Drīz publicēsim vairāk fotogrāfiju. Skatiet atjauninājumus Bhakti Marga Kenija flickr lapā - https://www.flickr.com/photos/bhaktimargakenya/sets/