10.09.14

OM Hīlings un Vienkārši Meditācija cietumos - iespaidi

Mans vārds ir Stefans, un es atrodos apcietinājumā Ķelnes aizturēšanas centrā.

Kad izdzirdēju par OM Hīlingu, es tikai nodomāju: “Man vienalga, galvenais neatrasties cietuma kamerā”.
Sākumā nezināju, kā to uztvert, taču šobrīd, pēc piecu mēnešu piedalīšanās tajā, es jūtu manāmas izmaiņas.

Pārsvarā esmu kļuvis mierīgāks un spēju vakarā doties pie miera. Pirms tam es nevarēju aizmigt, jo prāts nemitīgi darbojās, domas šaudījās. Tagad es izpildu savus elpošanas vingrinājumus un aizmiegu pēc desmit minūtēm.

Es varu ieteikt OM Hīlingu un Vienkārši Meditāciju - īpaši tiem, kas ir ļoti saspringti, kā arī tiem, kuri vēlas uzkrāt jaunu enerģiju.

Stefans no Ķelnes aizturēšanas centra  


Jau 18 mēnešus divas stundas nedēļā piedalos OM Hīlingos, kuri notiek Ķelnes aizturēšanas centrā.

Sākumā es neko nejutu. Varbūt tāpēc, ka mana skepse neļāva ticēt tam, ko nevaru redzēt. Bet pēc pāris mēnešiem man parādījās seja, arvien biežāk un skaidrāk, tāda kā gaiši zila maska uz tumša fona. Pamazām šī maska kļuva skaidrāka, kļūstot telpiska. Jo vairāk es piedalījos OM Hīlingos, jo skaidrāka kļuva šī seja. Tā vienkārši raudzījās uz mani.

Tai pašā laikā tā parādās arvien mazāk, bet man šķiet, ka tā uzradās tikai tāpēc, lai es ļautos OM Hīlingam. Pēc šīs pieredzes es daudz vairāk ticu tādām lietām, kā, piemēram, pašpārvaldes spēkam. Pateicoties tam es arvien vairāk un vairāk spēju dziedēt dažādas slimības. Es kļuvu mierīgāks. Draudošā “izdegšana”, kas tika ārstēta ar zālēm, ir pagātne, arī zāles ir pagātne.

Tagad man ir pilnīgi jauna, daudz labāka attieksme pret dzīvi, cita dzīves kvalitāte. Mans pašvērtējums ir audzis, kļuvis spēcīgāks, esmu kļuvis par jaunu cilvēku. Arī mana attieksme pret cilvēkiem, ko līdz šim nemīlēju, ir pilnīgi mainījusies. Es saistu to ar OM Hīlingiem un Vienkārši Meditāciju, kurus šajā laikā esmu sācis praktizēt vēl biežāk. Pirmo reizi es varu pateikt, ka mīlu sevi un manī vairs nav naidīguma pret citiem.

Maikls Marks no Ķelnes aizturēšanas centra


Pēc jūnijā notikušā semināra vācu valodā runājošajiem par Vienkārši Meditācijas, OM Hīlinga un Ātma Krija Jogas vadīšanu cietumos, mēs organizējam starptautisku semināru ar tulkojumu angļu valodā.

Ja jums ir interese uzzināt vairāk par tehnikām un atbalstīt projektu, kas dara Vienkārši Meditāciju, OM Hīlingu un Ātma Krija Jogu pieejamu cietumos, tad šis starptautiskais seminārs ir lieliska iespēja. To organizē Dīters Gurkašs (Dieter Gurkasch) un YuMiG asociācija.

Tas notiks Navaratri svinību laikā piektdienā, 3.oktobrī. Lai reģistrētos, klikšķiniet uz saites:
http://www.bhaktimarga.org/events/meditation-and-yoga-prison
Dīters ir bijušais ieslodzītais, kurš pats pieredzējis, kā joga un meditācija mainīja viņa un viņam apkārtesošo dzīvi. YuMiG asociācijas mērķis ir darīt pieejamu jogu un meditāciju visos cietumos pasaulē.

Šis seminārs ir ne tikai informatīvs, bet arī sniedz iespēju uzdot jautājumus, apspriest svarīgākās tēmas un saņemt atbalstu, ja esat gatavi darboties un izplatīt jogu un meditāciju cietumos, palīdzot augt mīlestības un laimes sēklai cilvēku sirdīs.

Pēc semināra notika sirsnīga Šrī Svami Višvanandas un Dītera tikšanās
Dalībnieka iespaids no iepriekšēja semināra: “Seminārs ar Dīteru Gurkašu, kas notika šā gada jūnijā, un kurā piedalījās 25 dalībnieki no Austrijas, Šveices un Vācijas, bija liels sasniegums! Ar lasījumu no savas grāmatas Dīters sniedza ieskatu savā dzīvē un dzīvē aiz cietuma restēm, ieskatu, kā viņš pats pavadījis 25 gadus cietumā. Dalībnieki tika bagātināti ar svarīgām zināšanām, kuras nepieciešamas ikvienam, kas vēlas mācīt cietumos. Otrajā daļā semināra dalībnieki varēja uzdot jautājumus, uz kuriem Dīters pacietīgi un mīloši sniedza atbildes. Viņš sniedza mums dziļu ieskatu transformācijas procesā, kuru viņš izgāja ar jogas un meditācijas palīdzību. Dīters ir cilvēks, kas dzīvo un runā no sirds, Jogs, kurš pilnībā sevi veltījis dievišķajam aicinājumam... Mēs ar nepacietību gaidām nākamo starptautisko semināru ar Dīteru.” (Dajakari, Vācija)

Oriģinālierakstu lasiet šeit.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru