15.04.14

Šodien ir Hanumāna Džajanti!


No Šrī Svami Višvanandas runas 2010. gada Hanumāna Džajanti laikā:

"Kad Mahāvišnu nolēma inkarnēties kā Rāma, viņš inkarnējās viens pats. Pēc tam arī visas Dievības un Dēvas inkarnējās.

Tajā pašā laikā Viņš vaicāja Šivam: "Tu esi Visuma pavēlnieks, tu esi pilnībā realizējies. Tu atrodies pastāvīgā vienotībā ar Dievu, tomēr pasaki man:

Uz ko Tu tā meditē? Tu visu laiku atrodies meditācijā, pilnīgi noteikti tu uz kaut ko meditē."



Šiva atbildēja: "Jā, visas manas domas, mans prāts, mana koncentrācija, mana meditācija ir tikai un vienīgi uz Dievu, Mahāvišnu. Vienmēr, kad es meditēju, es meditēju tikai uz Mahāvišnu. Manai Mīlestībai uz Viņu nav robežu. Tāpēc tagad, kad viņš inkarnēsies uz Zemes kā Rāma, es arī vēlos inkarnēties."



Tāpēc Hanumāns ir Šivas manifestācija. Viņš ir tīra Šivas manifestācija - ne daļēja, bet pilnīga manifestācija. Pat, ja Šivam ir vieta Šiva Lokā, viņa ķermenī, Viņš ir pilnīga Hanumāna manifestācija. Tāpēc tiek teikts, ka, ja nespējat pielūgt nevienu no Dieviem, tad lūdzieties Hanumānam un jūs visu iegūsiet. Kad jūs dziedat Hanumāna Čalīsu, šīs rindiņas vēstī: Es nelūdzos uz nevienu, kā tikai uz Tevi.

'Aura Devata Chitta na dharayi,
Hanumata se yi sarva sukha karayi.'

Kas nozīmē:
Pat ja jūs nepielūdzat nevienu citu Dievību, tikai Hanumānu, jūs gūsit visu Dievību svētību.


Oriģinālierakstu lasiet šeit.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru