31.03.14

Satsanga ar Šrī Svami Višvanandu 2014.gada 28.martā

28.martā mums šeit Šrī Pīta Nīlajā notika brīnišķīga Satsanga ar Svamidži.


Lūk, viens no vakara gaitā izskanējušajiem jautājumiem:
Kad Tu, sniedzot Daršanu, lūkojies mums acīs, ko Tu redzi?

Šrī Svami Višvananda:
"Uz šo jautājumu es esmu atbildējis jau daudz reižu. Kad es lūkojos acīs, es patiesībā nelūkojos acīs. Brīdī, kad es pieskaros jūsu pierei, parādās jūsu dvēsele. Uz to es lūkojos. Es ielūkojos dziļi jūsu sirdī. Tas nozīmē, ka es redzu visu, kas tajā ierakstīts, tomēr es to uzlūkoju bez nosodījuma. Pāris vārdos tas ir tas, ko es redzu."



Daži no Jums jau ir "Bhakti Margas Draugi" un tādēļ varēja skatīt Satsangas tiešraidi, esot mājās. Ja tu vēl neesi viens no programmas "Bhakti Margas Draugi" dalībniekiem, tad vari par tādu kļūt šeit: http://ow.ly/v9OkT

Oriģinālierakstu lasiet šeit.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru