29.11.14

Pirmā Bhakti Margas Pateicības diena kopā ar Šrī Svami Višvanandu


Trešajā Babadži svētku dienā Šrī Pītha Nīlajā (ŠPN) mēs pirmo reizi svinējām Pateicības dienu kopā ar Šrī Svami Višvanandu. Šī iniciatīva nāca no deviņu amerikāņu sekotāju grupas, kuri bija ieradušies svētceļojumā Šrī Pīta Nīlajā, lai piedalītos Babadži dienas svinībās.


 
Šrī Svami Višvananda ierodas ēdamzālē un sasveicinās ar deviņiem amerikāņu svētceļniekiem
Amerikāņu svētceļniekus atbalstīja virtuves darbinieku komanda un Šrī Pītha Nīlajas rezidenti, kas dzimuši ASV, un virtuves vadība izsūtīja ielūgumus: "Mūsu Amerikas viesi ielūdz jūs visus rītdien plkst.14:00 ēdamistabā uz tradicionālo (veģetāru) Pateicības dienas maltīti. Būsim kopā, baudot maltīti, un kopā pateiksimies par aizejošo gadu, kuru Dievs mums dāvājis. Amerikāņu viesu vārdā, Bagišri (Bhagyshri)."

Šrī Pīthas Nīlajas rezidents un ASV dzimušais Karans palīdz amerikāņu viesiem sagatavot Pateicības dienas maltīti
Ēdamistaba un pusdienu galdi bija skaisti izgreznoti ar Pateicības dienas motīviem: augļiem, maziem ķirbīšiem, krāsainām rudens lapām, ogulājiem. Sākoties svinībām, Šrī Svami Višvananda teica runu par pateicību, un to, cik augstu mums vajadzētu vērtēt cilvēkus, kas ir mums apkārt - ne tikai brīvdienās, bet katru mīļu dienu.


No rīta Viņš ierakstīja ziņu Tviterī, attiecīgi noskaņojot mūs šai dienai: "Mīliet un kalpojiet Guru un cilvēkiem, jo viņi ir tiešs Paša Nārājanas atspulgs, tā kā Nārājana mīt visur un ikvienā. Tikai Viņš ir īsts." 2014. gadā Gurupūrnimas laikā Šrī Svami Višvananda izskaidroja mums jēdzienu "Vasudhaiva Kutumbakam", kas nozīmē "visa pasaule kā viena ģimene. Tā ir taisnība! Visa pasaule ir viena ģimene, jo mēs visi nākam no viena pirmavota - no Nārājanas. Un katrs ir Nārājana. Tieši tāpēc ir teikts: "Kalpošana cilvēcei ir kalpošana pašam Kungam. Kurš kalpo trūcīgajiem, kalpo Man." Tas ir teikts Vēdās! To var atrast Bībelē! To var atrast arī Korānā! To var redzēt visur! Šī mācība ir atrodama visur, uzsverot, ka Dievs mājo it visā, ko Viņš radījis."

  
Šrī Svami Višvananda svētī Pateicības dienas maltīti

Deviņi amerikāņu svētceļnieki tika uzaicināti apsēsties līdzās Šrī Svami Višvanandam Pateicības dienas maltītes laikā


Dalīšanās ar iedvesmojošu pieredzi

Daži sekotāji dalījās ar savu brīnišķīgo pieredzi ar Šrī Svami Višvanandu, Mahavatāru Babadži un Ātma Krija Jogu, bet citi tikmēr baudīja garšīgu ķirbju pīrāgu ar putukrējumu, pārklātu ar karameļu un grauzdētu mandeļu mērci. Tas bija īpašs laiks, kurā mēs burtiski tikām pabaroti gan ar fizisko barību, gan garīgo.



Labākie Pateicības dienas mirkļi bija milzīgā pateicība un atzinība par iespēju pieredzēt šo skaistumu, kā katrs cilvēks Dievišķi pievelkas Šrī Svami Višvanandas klātbūtnei, veikt Ātma Krija Jogu vai pievienoties Bhakti Margas ģimenei. Kā teica Šrī Svami Višvananda, "Lai iepazītu Dievu, Viņš Pats iezīmē ceļu. Viņš ļauj tam notikt. Tādēļ, ka nepastāv nejaušības. Tā arī Satguru parādās cilvēka dzīvē tad, kad šis cilvēks ir tam gatavs. Pats Kungs vai Pats Satguru var radīt jebkādas atrunas vai apstākļus, lai pasauktu savu sekotāju. Tas var notikt sapnī. Tas var notikt ar kādu saslimšanu. Tas var būt jebkas jebkurā pasaules vietā. No jebkura pasaules nostūra sekotājs tiks atsaukts tur, kur viņam jābūt. Cilvēkam ir jāizjūt pilnīga uzticēšanās, atrodoties uz garīgā ceļa un atrodot savu Satguru - tad Dievs Pats par šo cilvēku rūpējas." (2014.gada Gurupūrnimas runa)


Liecība: Maģiskais Mahavatāras Babadži aicinājums 
"Es satiku Devu (Šrī Svami Višvanandas sekotājs no Kalifornijas) restorānā Bērklijā (Berkeley) Kalifornijā. Un ieraudzīju, ka viņam bija Mahavatāras Babadži kulons. Kad es atpazinu uz kulona Babadžī, es viņam pajautāju par to. Viņš apgrieza kulonu otrādi un parādīja man Šrī Svami Višvanandu. Es sacīju: "Vareni! Es vēlos mācīties Krija Jogu." Viņš teica: " Vareni! Tev jādodas uz  interneta vietni www.bhaktimarga.org." Viņš pastāstīja man par Šrī Svami Višvanandu, un es spēju pateikt vien: "Vareni! Esmu tik satraukts! Tas ir pārsteidzoši!" Tā nu es devos uz mājaslapu internetā un apskatīju informāciju par Ātma Krija Jogu (ĀKJ). Izskatījās, ka kāds drīz ieradīsies Kalifornijā to pasniegt pāris nedēļas pēc Devas satikšanas. Tas bija jūlijā. Es sazvanīju šo ĀKJ skolotāju Amerikā Varahi, un viņa man teica: "Ziniet, mājaslapā informācija nav atjaunota, taču divas sievietes, kuras es apmācīju pagājušajā gadā, ieradīses Belingamā (Bellingham) un atvedīs savu draugu mācīties ĀKJ. Tā ka jūs varat nākt pēc pāris nedēļām." Burtiski uzreiz pēc tam es saņēmu vēstuli no SRF (Paramahansas Joganandas dibinātā "Pašrealizācijas brālība"): "Jūs esat gatava mācīties Kriju." Šis viss notika kā pēc Dievišķa plāna - perfekti laikā. Es biju dedzīga Paramhansas Joganandas sekotāja un ļoti vēlējos uzzināt vairāk par Mahavatāru Babadži: vai viņš joprojām ir dzīvs, ar ko viņš kontaktējas... es vienkārši gribēju zināt, vai viņš joprojām ir aktīvs. Es patiešām gribēju mācīties Kriju, tāpēc es pusotru gadu apmeklēju nodarbības SRF, un teju jau biju saņēmusi Kriju, kad aizgāju uz restorānu un satiku Devu. Es pārrunāju šo visu ar savu partneri:" Kas tas ir? Man vajadzētu mācīties Ātma Krija Jogu vai Kriju? Es esmu tik apjukusi." Viņš teica:" Tev jāseko šai maģijai." Es jutos tā, it kā sekotu maģiskai maizes drupatu virtenei, un daru to joprojām. Es saņēmu Ātma Krija Jogu Belingamā un uzzināju, ka novembrī viņi plāno svētceļojumu uz Šrī Svami Višvanandas ašramu Vācijā uz Babadžī dienas svinībām. Tāpēc es padomāju:" Ja es vēlos vairāk uzzināt par Babadži, man jābrauc uz ašramu." Tad pēkšņi Swamidži nolēma ierasties Belingamā. Viņi mani pasauca un teica:" Tu neticēsi! Swamidži ieradīsies Belingamā tieši pirms mūsu brauciena uz Vāciju!" Tas notika tikai pirms pāris nedēļām. Tā bija dižena svētība mana prāta un sirds atvēršanai.
Es jutos tā, it kā man atvērtos visas durvis - tas bija aptuveni šādi: "Kling klang, esam klāt! Un es jau esmu Vācijā!"
Dževelza (Jewelz) no Oklendas Kalifornijā


Bhakti Marga - augoša garīgā ģimene

Šrī Svami Višvananda uzsver, cik svarīga ir garīgā ģimene, kuru Dievs mums ir devis. Komentējot Guru Gītu, viņš sacīja:" Guru ģimenē ikviens kļūst mīļš un dārgs, tas nozīmē, ka Guru apvieno jūs visus, lai kur jūs atrastos. Tas nozīmē arī to, ka jūs esat bijuši kopā jau daudzas dzīves.

Jūs varat nākt no Krievijas, Francijas, Itālijas, Spānijas, Amerikas, Latīņamerikas, Brazīlijas. Cilvēki var sanākt kopā tikai pateicoties Guru žēlastībai. Guru visus apvieno vienā ģimenē. Guru kļūst kā magnēts, kas piesaista un tur visus cieši, padarot par vienu lielu ģimeni. Tas notiek tikai pateicoties Guru mīlestībai. Kur jūs tagad būtu bez Guru mīlestības? Kaut kur citur, vai ne? Guru ir kā vecāki, kas apvieno ģimeni un sasauc visus zem viena jumta."

Pēc Pateicības dienas mielasta Šrī Svami Višvananda nosūtīja ziņu Tviterī: "Pateicības dienas svinībās es biju kopā ar sekotājiem, atgādinot par dižāko Dieva dāvanu, kas ir dzīve. Esiet pateicīgi par dzīvi un Mīlestību!"

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru