24.11.14

Dievs atdodas Mīlestībai! Speriet vienu soli ceļā pie Dieva, un Dievs spers 100 soļus pretī!



Pēc piecu mēnešu ilgošanās Šrī Svami Višvananda aplaimoja mūs Šrī Pītha Nīlajā ar Daršanu, tādējādi arī mēs izbaudījām viņa jauno 'dinamisko Daršanu'.

Pirmo reizi šī jaunā stila Daršana notika 8. decembrī Prāgā, kad saņemt individuālu svētību no Šrī Svami Višvanandas bija ieradušies 2000 cilvēku. Mēs bijām iedomājušies, ka, cilvēku skaitam Daršanās pieaugot, tas varbūt mainīsies no individuāla uz kolektīvu, vai arī individuālais Daršanas kļūs par ašu pieskārienu un viss. Tomēr, ne tuvu tam! Tā vietā, lai Daršana pārvērstos nelielā pieskārienā vai attālinātā Daršanu, notika pretējais - Šrī Svami Višvananda piecēlās no krēsla un sāka staigāt cilveku vidū, ļoti tuvu visiem, satikdams cilvēkus tur, kur tie atradās un gaidīja viņu.




Šrī Svami VIšvanandas 'dinamiskā Daršana' Šrī Pītha Nīlajā. Viņš ne tikai staigāja starp cilvēkiem, bet arī noliecās pie ikviena no tiem. Dāvājot Daršanu maziem bērniem, viņš pat salieca ceļus, lai būtu vienā līmenī ar tiem.
Ja mēs palūkojamies dziļāk uz šo notikumu, mēs ievērosim, ka tas atspoguļo ļoti skaistu un aizkustinošu patiesību:
- Dievs atdod Sevi cilvēkiem, kas Viņu meklē. Dievs atrodas tuvāk cilvēkiem kā jelkad.
- Dievs tiešā vārda nozīmē staigā starp cilvēkiem. Tiek teikts: "Sper vienu soli ceļā pie Dieva, un Dievs spers 100 soļus tev pretī."
- Dievu spēj sasaistīt vienīgi Mīlestība, kā Šrī Svami Višvananda paskaidroja Govinden festivāla laikā Šveicē. To vēl sauc par Damodara Karthiku, kurā tiek svinēta Krišnas Damodara Līla. Tādējādi aizvien vairāk un vairāk cilvēkiem sākot apmeklēt Daršanas, Dievs nonāca pie cilvēkiem vēl tuvāk, tādēļ ka tā ir Viņa paša Mīlestība cilvēkos, kas pievelk tos nākt pie Viņa. Tā ir mūžīgā saikne starp visiem un Dievu - Viņa Mīlestība. Viņa Mīlestība ietver visu. Nav nekā, kas eksistētu ārpus tās.

Viegli ir runāt vai rakstīt par šīm patiesībām, bet grūti cilvēkiem ir tās aptvert. Šrī Svami Višvananda turpina mums atgādināt šīs patiesības atkal un atkal, un Viņš parāda šo patiesību nemitīgi, lai gan lielākoties mēs to pat neapzinamies.

Viņa Daršana palīdz atvērt sirdi un attīrīt prātu, lai ikvienam no mums sniegtu iespēju, ne tikai uz mirkli ieraudzīt šo ptaiesību, bet gan nonākt līdz tam, ka pilnībā dzīvojam šajā patiesībā. Šrī Svami Višvananda ar sava vienkārši divos vārdos izteiktā vēstījuma - Just Love (no angļu val. Vienīgi Mīlestība vai Vienkārši Mīliet) - palīdzību nenogurdams atkārto, ka  augstākais dzīves mērķis ir Dieva Mīlestība.

Pieredze - Šrī Svami Višvanandas 'Dinamiskās Daršanas' spēcīgā iedarbība

"Ir tik jauki ierasties uz Daršanu. Gurudži vienmēr man uzsmaida, it kā sakot, ka ir laimīgs mani redzēt un vienmēr vaicā: 'Kā tev kājas?'. Viņa smaids liek man sajusties it kā viņš būtu mans tēvs, kas zina vairāk par manu dzīvi nekā es pats, un smaida tik saldi, kā sakot: 'Tikai pacietību! Viss ir labi.' Un es sajūtos drošībā.

(...turpinājums seko pēc fotogrāfijām)


Šrī Svami Višvananda izrāda personīgas rūpes par ikvienu tik skaistā veidā, ka pat pēc 10-12 h garas Daršanas Viņš katram dāvā to pašu Mīlestību un uzmanību - tā it kā tas būtu pirmais, kas saņem Daršanu šajā vakarā.
Parasti pēc Daršanas saņemšanas, es izeju no Centra, jo jūtu, ka man jāpabūst pašam ar sevi. Vakardien es piedzīvoju pavsiam jaunas izjūtas. Es nevarēju iziet no Centra un doties prom. Man bija jāpaliek sēžam Daršanas zālē, un vienlaikus es varēju izjust cilvēku sajūtas pēc tam, kad tie saņēmuši Daršanu. Es nevaru to vārdos izskaidrot, bet tas bija ļoti interesanti.

Daži sāka raudāt, daži šķita svētīti ar iekšēju mieru, vēl citi izskatījās ļoti laimīgi. Kāda sieviete sāka raudāt, bet nevis tādēļ, ka būtu nelaimīga. Šķita, ka viņa zina - kaut kas ir mainījies uz labo pusi. Bija ļoti brīnišķīgi un interesanti redzēt Darsanas iedarbību uz citiem. Tajā mirklī es jutos, ka esmu daļa no tā visa, un tas bija lieliski! Vēl mani dziļi aizkustināja kāds notikums, kas norisinājās pirms Daršanas sākuma. Tas mani piepildīja ar mīlestību.

Es stāvēju rindā un redzēju Drišti (pasākuma organizatori) vedam atbalstot sirmu kundzi pie Svamidži uz pašu rindas sākumu. Pēc tam pie Svamidži tika pievests arī kāds vīrs ratiņkrēslā. Es jutos kā milzīgas ģimenes daļa. Tas bija brīnišķīgi! Es jutos, ka mēs visi esam Viens! Es jutu, ka neviens šajā telpā nebija vientuļš. Visi bija kopā. Viss tobrīd bija piepildīts ar tādu mieru!"

- Timo Hordts no Holchauzenas Vācijā (Timo Hördt, Holzhausen)

Dievišķa Miera skarts pārlaicīgs mirklis
Bhakti Margas ģimene apvienota Daršanas tiešraidē

Vispasaules Bhakti Margas ģimenei bija iespēja vērot Šrī Pītha Nīlajā notikušo Daršanas tiešraidi Bhakti Margas mājaslapā. Pateicība un prieks plūda no visiem tiešraidi vērojošajiem sekotājiem: Argentīnā, Brazīlijā, Horvātijā, Somijā, Ungārijā, Izraēlā, Itālijā, Kenijā, Latvijā, Malaizijā, Maurīcijā, Portugālē, Krievijā, Dienvidārfikā, Spānijā un ASV.




Nenovērtējami dārgie Šrī Pītha Nīlajā Šrī Svami Višvanandas dāvātā Daršana bija vērojam tiešraidē Bhakti Margas mājaslapā.
Ar Šrī Svami Višvanandu pieredzētais

Šrī Svami Višvanandas Daršanu laikā ir tādi neparasti brīži, kad cilvēki dalās tajā, ko piedzīvojuši, satiekot viņu.Lūk, esam izvēlējušies atspoguļot pāris no šajā Daršanā izskanējušajiem stāstiem:

(Runu tulkojis Svami Višvakurunandhananda.)

"Viņa satika Gurudži 1998.gadā Šveicē. Šī sieviete atminas, kā viņš ieradās pie viņas, un arī to, ka viņai mājās bija kāds nonīcis augs. Gurudži noliecās pie auga un izdarīja ar to kaut ko... pieskārās tam. Pēc pāris dienām augs kļuva zaļš un sāka augt. Tad tas sāka ziedēt - vispirms uzziedēja trīs ziedi, tad 4, tad 6 un 7. Tas viss notika 16 gadus atpakaļ. Tagad, pēc 16 gadiem, katru reizi, kad viņa dodas satikt Gurudži, šis augs uzzied no jauna. Tagad ir rudens un parasti šajā laikā augs ieziemojas, tomēr atkal, tiklīdz viņa izlēma doties apciemot Gurudži, augs sāka ziedēt - vispirms uzziedēja 3, tad 4 un tad 7 ziedi." - T. no Šveices


Šrī Svami Višvananda ir agrāk mums teicis, ka "pat enģeļi paklanās Dieva priekšā. Kā jūs domājat, kādēļ tad kad kāds aptver savu vienotību ar Dievišķo, kad kāds paceļas augstāk garīgumā, dabas likumi noliecas šā cilvēka priekšā? Tādēļ, ka Dievs mīt iekšpusē, un kad Dievs izstaro no šī cilvēka, protams, ka dabas likumi noliecas tā priekšā. Dabas likumus pārvalda enģeļi un ercenģeļi, un tie visi tieši tāpat noliecas."

Oriģinālierakstu lasiet šeit.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru