12.06.14

Jaunais Bhakti Marga mājaslapas dizains

Džei Gurudev!

Ar lielu prieku paziņojam, ka Bhakti Margai tagad ir jauna, uzlabota mājaslapa!

www.bhaktimarga.org
Jaunās mājaslapas izveide ir ilgtermiņa projekts, kurā darbojas vairāki lojāli seva palīgi un Šrī Pītha Nīlaja Mediju & Komunikācijas komanda. Šobrīd izjūtam milzīgu prieku beidzot rodot iespēju jums visiem atklāt to, pie kā strādājam jau kādu laiku.


Tā vēl nav pilnībā pabeigta un vēl piedzīvos daudz jauninājumu un uzlabojumu tuvākajās nedēļās - tā tiks papildināta ar jaunām informatīvām lapām, kā arī vēl lielāku valodu izvēli, tādēļ turpiniet sekot jaunumiem.


Mēs ceram, ka jums tā patik, kā arī ka tā labi pildīs savu uzdevumu, reprezentējot un palīdzot izplatīt Gurudži misiju visā pasaulē mūsu plašajai ģimenei daudz skaistāk un pārskatāmāk. Lai gan iepriekšējā Bhakti Marga mājaslapa bija ļoti jauka un pildīja visas tai paredzētās funkcijas vairāku gadu garumā, mēs jūtam, ka šī jaunā dizaina versija vairāk piestāv mūsu mīļotajam Šrī Svami Višvanandam un Viņa milzīgajai Beznosacījumu Mīlestībai un Žēlsirdībai, kam mēs arī veltām šo veikumu. Izbaudiet!

Oriģinālierakstu lasiet šeit.

1 komentārs:

  1. atru dienu kļuva par cīņu, kad uzzināju par mana vīra lietu. Es nevarēju ēst, gulēt, strādāt vai kaut ko darīt, nedomājot par to. Mūsu laulība bija uz sliekšņa beidzas, es varētu justies tā. Es nolēmu izmēģināt mīlas burvestību Dr. Obodo kad es atklāju savu informāciju tiešsaistē, un es sāku gaidīt, lai redzētu rezultātus.

    Mazāk nekā vienu dienu viņš pilnīgi mainīja savu attieksmi pret mani un pārtrauca lietu tajā pašā dienā.

    Paldies tik Tik Tik Tik daudz Dr. Obodo. Tu esi pārsteidzošs!!ja jums nepieciešama palīdzība šeit
    E-pasts : templeofanswer@hotmail.co.uk
    Whatsapp: +(234) 815 542548-1

    Mrs Vanessa

    AtbildētDzēst