12.01.15

Pirmā Daršana 2015.gadā ar Šrī Svami Višvanandu - Dieva Mīlestības vienreizīgums



3. janvārī Šrī Svami Višvananda Šrī Pītha Nīlajā dāvāja savu pirmo 2015.gada Daršanu. Šī Daršana bija īpaši nozīmīga arī tāpēc, ka pirmajā 2015.gada dienā Svamidži bija paziņojis par Jaunā laikmeta atmodu. Un vēl jo vairāk tāpēc, ka pirmo reizi Bhakti Margas pastāvēšanas vēsturē Šrī Svami Višvananda dalījās iespaidos par Daršanu ar Saviem sekotājiem Tviterī tikai pāris minūtes pēc šī pasākuma beigām. Viņš mums rakstīja:

 “Daršana bija brīnišķīga! Dziļi caururbjot katra dvēseli, aptverot Visspēcīgā darbu it visā, ko Viņš radījis; tik vienreizēja ir Viņa Mīlestība!”




Katra Šrī Svami Višvanandas Daršana ir unikāla gan katram individuāli, gan visiem kopā. Šajā Daršanā ikviens varēja redzēt, ka Svamidži acis neaprakstāmi spoži staro un Viņš Pats izstaro neparastu saldmi.



Dzīvē pieredzētais ar Šrī Svami Višvanandu

Šrī Svami Višvanandas Daršanu laikā ir īpašs brīdis, kad cilvēki dalās ar klātesošajiem tajā, ko dzīvē piedzīvojuši kopā ar Viņu. Esam izvēlējušies publicēt divas šīs Daršanas laikā izskanējušās dzīves pieredzes (vairāk informācijas par pieredzēto ar Šrī Svami Višvanandu atradīsiet šī raksta beigās):

Dzīvojoša Satguru nozīme
“Džei Gurudev! Gurudži (Šrī Svami Višvananda) Bhagavadgītas kursa laikā sniegtajā runā teica, ka cīņa (Mahabharata), kas risinājās Kurukšētrā, ir mūsu katra iekšienē notiekošās cīņas atspulgs. Tā ir cīņa starp mūsu zemākajām vēlmēm – to, kā mūsu maņas iesprūk ārpasaulē un sagrābj to, ar iekāri un alkatību tik ļoti pieķeroties tai; un tajā pat laikā mums iekšpusē pastāv otra vēlme - vēlme pēc kā augstāka, daļa mūsu, kas alkst pēc kā tīrāka. Un patiesi tas, ko meklējam ir šī Dievišķība, kas mīt mums sirdī un arī ārpusē - sasniegt Kunga Pēdas.

Bhagavāns Krišna Guru veidolā paskaidro Ardžunam, ka apastāv trīs veidi – teiksim, trīs galvenās statēģijas - šajā iekšējā kaujā. Pastāv Karma joga, Gjāna (Gyaan) joga un Bhakti joga. Karma joga ir pašaizliedzīgas kalpošanas ceļš. Gjāna joga ir Kunga sasniegšana ar filosofijas palīdzību. Savukārt, Bhakti ir nodošanās pilna kalpošana Kungam. Un tādēļ mēs te visi esam.

Iespējams, neesat palaiduši garām, ka mūs sauc 'Bhakti Marga'. Pirmkārt, tas atspoguļo Gurudži diženumu, tādēļ ka Viņš tik skaisti izskaidro, kāpēc Bhakti ceļš ir labākais no visiem ceļiem tieši mūsu laikā. Un visa organizācija, kas ieskauj Viņu un ir vērsta uz Viņu, saucas 'Bhakti Marga'. Patiesībā es domāju, ka visi mēs zinām, kāpēc šis ceļš ir vislabākais. Tāpēc, ka tas ir tik salds. Un mēs visi ierodamies šeit un lieliski pavadām laiku, taču ir arī tā, ka pats ceļš ir nozīmīgāks par tā galamērķi. Mums visiem ir prātā doma: ‘Ak, jā, sasniegt Kungu.’ Bet patiesībā, tas ir tik saldi - mēģināt, vai ne? Vismaz man! [Publika applaudē.]

Es ne vienmēr tā domāju. Lūk, tādēļ ir tik svarīgs Satguru - tādas organizācijas kā 'Bhakti Marga' spēkam. Bez Viņa mēs zaudētu šajā cīņā starp mūsu zemākajām tieksmēm un augstākajiem mērķiem; tādēļ ka nebūtu Guru, vai nebūtu saiknes ar Viņu. Saiknes, kas dotu to mazo grūdienu, citreiz pat spērienu, lai atvirzītu jūs no slazdiem, kuros tik viegli iekrist. Un mēs visi iekrītam. Es tik bieži iekrītu; nosodīšanā, ego - taču ar blakus esošu Guru un kripatiņu ļaušanās ir pa spēkam pavērsties pretī Dievišķajam.
 
 
Es agrāk vienmēr mēdzu brīnīties par sarunām, kādas man bija ar Svamidži, tādēļ ka tās bija tik nevainīgas. Mēs triecām par neko, tajās nebija ne miņas no kādām svarīgām pamācībām. Nekā tāda kā: ‘Tev vajadzētu darīt to!’ Tās bija vienkārši parastas sarunas. Tomēr Viņš iedēsta šīs mazās sēkliņas, un šīs sēkliņas izdīgst. Vai arī Viņš var nospiest kādu pogu... un Savas meistarības dēļ, tādēļ ka Viņam piemīt šis kosmiskais redzesloks, kas iesniedzas tālu aiz tām dimensijām, kuras redzam mēs, un atrodas ārpus laika, Viņš zina, ka var pagrūst šeit vienu domino kauliņu, liekot nokrist tik daudziem citiem. Un beigu beigās rezultāts ir diezgan pamatīgas izmaiņas. Tas arī padara Bhakti Margu īpašu - tas, ka mums ir dzīvojošs Skolotājs, kas neļauj mums noiet no ceļa, kurš ar šo mazo grūdienu palīdzību mūsu dzīvēs liek mūsu skatienam palikt pavērstam uz Dievu.

Satgurudeva Maharaj Ki.... Jai!

Bhakti Marga Ki.......Jai!”

- Džeralds (Šjām) (Geralds (Shyam) no Londonas Lielbritānijā.
 
 
Vissvarīgākā tikšanās manā dzīvē

(Runu no vācu uz angļu valodu tulkojusi Madhavi)

Mani sauc Rolfs, un es vēlētos pastāstīt stāstu par to, kā Krija Joga atrada mani un arī to, kā Šrī Svami Višvananda pēc tam pasauca mani.

Pagājušās tūkstošgades noslēgumā es intensīvi nodarbojos ar Reiki un tas mani piespieda izlasīt Joganandas grāmatu, kura atradās mammas grāmatu plauktā.  Sākot lasīt šo grāmatu, mani ļoti aizrāva un es jutu spēcīgu saikni ar Krija jogu. Tādēļ, pat īsti nezinu, kā tas notika, bet ‘nejauši' - kā jau tas mēdz notikt dzīvē - manu uzmanību piesaistīja kāds Krija Jogas pasākums. Es tiku inciēts Krija Jogā un nodarbojos ar to trīs gadus.

Tad kāds no maniem draugiem pastāstīja par Svamidži. Tobrīd es nebiju pārliecināts, kas ir mans Guru, bet satiekot Svamidži, man viss kļuva skaidrs, tādēļ, ka manas acis piepildījās asarām. Tā es atpazinu Svamidži kā savu Guru. Un tā tas arī ir: nevis mēs atrodam Guru, bet Guru pasauc mūs un pilnīgi noteikti Svamidži bija mani pasaucis jau agrāk, vēl pirms es uzzināju par Viņu - nodarboties ar Krija Jogu. Es biju ļoti laimīga, ka satiku savu Guru, un vēlāk Viņš mani iniciēja Ātma Krija Jogā.

Tā bija pati nozīmīgākā manas dzīves tikšanās - mana Gurudeva satikšana. Un pat, ja uznāk tumši brīži, kā notiek katra dzīvē, kad nodarbojos ar Ātma Krija Jogu un domāju par Svamidži, viss kļūst gaišāks. Es no visas sirds pateicos Tev, mans mīļotais Gurudži. Un paldies arī jums, ka uzklausījāt.

- Rolfs, Badhomburgā (Bad Homburg) Vācijā
 
Grāmatā "Sirds uzziedēšana", kas nopērkama Bhakti Margas veikalā, radinieki, draugi, sekotāji un skolnieki no dažādām valstīm un dažādām kultūrām dalās savā personīgajā pieredzē ar Šrī Svami Višvanandu. Oriģinālversija angļu valodā (pa labi) ir tulkota vācu valodā (pa kreisi), poļu  un protugāļu valodās
 Oriģinālrakstu lasiet šeit.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru