25.01.14

VIŅŠ to paveica

Mazs stāsts no pirms-Ziemassvētku laika:


Daži no mums bija aizņemti, dekorējot ašramu Ziemassvētkiem. Es biju ieplānojusi sagatavot Svamidži sēdvietu Gaišajā zālē pēc Ziemassvētkiem notiekošajām daršanām.


Kad es iegāju Gaišajā zālē, es ieraudzīju, ka baznīcas durvis bija krāšņi izdekorētas ar gaismu virtenēm. Zālē bija arī Dakšini (Dakshini). Man bija aizdomas, ka tas bija viņas roku darbs, un es teicu: "Ak, cik skaistas tu esi tās padarījusi!" Viņa smaidot noteica: "VINŠ to paveica!" Es izpētīju, kā tieši gaismiņas bij piestiprinātas, un prasīju, kā viņa to izdarīja. Viņa atkārtoja: "Nē, tu nesaproti - VIŅŠ to paveica, VIŅŠ dara visu!" Pagāja kāds laiciņš, līdz es ļoti lēnītēm sāku saprast, kā viņa to bija domājusi!


Jā, protams! Mēs labākajā gadījumā esam tikai instrumenti Viņa rokās, bet patiesībā Viņš ir vienīgais, Kurš visu dara!

To saprotot, es pie sevis noteicu: "Nu tad... paskatīsimies, kā Viņš izrotās Savu daršanas krēslu!", un ķēros pie darba.

Un arī savu daršanas krēslu Viņš izveidoja tik skaisti ;-)!

Oriģinālierakstu varat lasīt šeit.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru